Utazás egy kutya Európában - jelentés, fotók, javaslatok

Budapest Athén Lisszabon

Számomra ez egy nagyon fontos téma, mert A szervezet ezt az utat aggódtunk minden alkalommal: előtt és az út során. Az információ, hogy volt az interneten nem voltam elég, és én is írt kérelmet a minisztérium Portugália és Görögország megbízható adatok megszerzése a szükséges dokumentumokat és eljárásokat. A valóságban azonban sokkal könnyebb volt, mint amire számítottam, és szeretném megosztani veletek a tapasztalatom.

Az első dolog, ha már megkezdte egy utazást egy kutya - a forgácsolás.

A második és a nem kevésbé fontos esemény - veszettség elleni oltás. Ha oltásra kedvencét minden évben, akkor az Ön számára ez nem jelent problémát. A legfontosabb dolog az, hogy megfeleljenek a karantén az oltást követően legalább 30 napig (különböző időpontokat különböző országokban), valamint a vakcina importált. Természetesen minden nyomot a chip és oltási kell állni az útlevél az állat. A magyar állampolgárok nem kell tesztelni antitestek veszettség, mint Magyarország utal, hogy a több országban is biztonságos környezetet nyújt a veszettség.

Korábban már zavarba kérdés hordozójaként Archie. Először meg kell szokni, hogy nyugodt lenne egy hosszú idő, másrészt meg kell felelnie a követelményeknek a légitársaság. A végén, úgy döntöttünk, a hordozhatóság Gulliver 1 IATA vár, hogy az egyetemes összes légitársaságnak.

Így vettünk egy puha hordozó kirándulásra a boltok és a helyszínen AliExpress megrendelt arénában.

Ő mentett meg minket a strand és a hotel, amikor el kellett hagynia Archika egy a szobában. Miután megvette és szállító hazai aréna volt a tiszta hetekig, hogy Archie tudta megszokni őket. Azt is próbáltam megetetni csak az arénában. Járóka puha, összehajtható, könnyen jött be egy bőröndbe, és mentett meg minket az út során.

Természetesen tele pelenkák, száraz élelmiszer snackeket és a kedvenc Archie.

Az indulás előtti napon, hogy Moszkva meglátogattuk az állami állatorvosi segítséget kérni F1. Archi Dali egy pirulát a bélférgek, ellenőrzött, hogy egy védjegy vet.pasporte és kéri, a pontos útvonalat, kapott egy igazolást F1, érdemes az összes kisebb, mint 1000 rubel.

Ez ezzel segítséget és vet.pasportom mentünk Moszkvába vonattal.

Még ha jegyvásárlás fizettünk poggyász átvételét egy kutya (egy kicsit több, mint 600 rubelt. Az azonos irányban), és egy napos kirándulás már nem gondoltam rá.

Mi vonattal és hamarosan ezzel kapcsolatban probléma az ügyet a WC-vel. mert Archie kereken visszautasította „Walk” a pelenkát a vonatot. Ki tudta, ... és az utazás során hosszú volt, csak 4-5 megálló, 3 közülük távol fű és bokrok között a vonatok. Ezzel nem ismételjük meg a hibákat, próbálja jegyet nem gyorsvonatok.

Az állomás mentünk Domodedovo által Aeroexpress, állatszállítás költségek 100 rubelt. és készpénzben fizetendő. Az interneten nem tudja fizetni a szolgáltatásért. Bár én nem értem, hogy ki és hogyan kell fizetni a kontroll állatok, és még a pénztáros tűnik meglepett, hogy én magam önként fizetett a 100 rubelt. 🙂

A Domodedovo, először ment állategészségügyi ellenőrző cserélni a GYIK Evrospravku F1-F5 és állat-egészségügyi igazolás

Megérkeztünk 4,5 óra volt, és igaza van, mert A vet.kontrol sorban állnak. Vártunk kb 20 percig, majd megkértek, hogy menjen be az irodába, dokumentumok (senki sem nézett a kutya).

kása
A két férfi gyorsan megtelt a szükséges nyomtatványok kifejezéssel váltja F1 és azt kívánta jó nyaralást. Meglepődtem, hogy mindent megtett, így gyorsan és kérdés nélkül. Azonban Evrospravku adta a görög nyelv (átkelés országhatárok az EU-val), de megyünk Portugáliába. Azt hittem, hogy csak az angol lehet, amit én mondtam: „Kislány, ha túl sok fürdő! Jó szórakozást!” 🙂

Aztán folytatta, hogy a recepción, ahol az egyetlen alkalom során az egész út, néztük bizonyítvány F5. Ezután megmérjük a hordozhatóságot a dögcédula beillesztett „Kézipoggyász”, és elküldte a kutyák fizetni az áru. A járat Budapest Athén Lisszabon fizettünk 2500 rubel. És miután a fizetési visszament a recepción, ahol a már kiadott beszállókártya. A kezemen azt írta „A probléma megoldódott”, és aláírását a / c.

Következő, csendesen telt az ellenőrzés és az útlevél ellenőrzés. Dokumentumok a kutya nem kérte. Amikor felszállt a repülőgép dokumentumok, mi is nem kérte.

kása

Lisszabonban, mi és eszközök is, senkit nem érdekelt, és ez annyira egyszerű és ingyenes, voltunk a szélén Európában a mi chihuahua.

Induló Lisszabon, csak fizetett 40 euró Archie, csendesen telt ellenőrzés és felszállt a gépre. Ismét kapok sok csodálója helyett vizsgálat 🙂

Athén is, ismét nem voltunk akarta, mi csendben töltötte az éjszakát a városban, és visszatért a reggel a repülés a repülőtérre. Megint csak az idő, amikor a dokumentumokat kért a kutya - ez leszállás közben a gépet, Athén, csak ezúttal Moszkvába.

Érkezéskor a moszkvai előttünk is, vagy aki nem ez volt a helyzet. Ennek eredményeként a mottója utunk a kutya „Több fürdő, uraim!” Bár lehet, hogy szerencsés, csak nekünk, de lehet úgy, ahogy van.